Nie tylko dodatek: AR przyspiesza podróż zakupową

Nie tylko dodatek: AR przyspiesza podróż zakupową

W ciągu ostatnich kilku lat rzeczywistość rozszerzona ewoluowała od źródła rozrywki i wyrażania siebie do prawdziwej użyteczności zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorstw. I chociaż AR nadal jest zabawą i rozrywką, teraz może przyczynić się do imponującego zwrotu z inwestycji . Doświadczenia AR są osobiste, wciągające i interaktywne w sposób, w jaki inne aktywacje marki po prostu nie mogą być.

Reklamy AR odgrywają wyjątkową rolę na każdym etapie podróży zakupowej. Marketerzy nie powinni myśleć o AR jako dodatku, ale jako zawsze aktywnym narzędziu do budowania i wzmacniania przekazu. Wykazano, że w połączeniu z innymi reklamami AR pomaga wzmocnić pozytywne skojarzenia i intencje zakupowe z marką.

Napędzaj odkrywanie dzięki graniu

Gamifikowane funkcje AR najlepiej sprawdzają się w przypadku szerszej publiczności, zapewniając wyniki na samym szczycie ścieżki, a odbiorcy tacy jak pokolenie Z są bardziej przygotowani na wrażenia z gier. Kiedy użytkownicy AR angażują się w to, aktywnie wchodzą w interakcję z Twoją marką, są zachęcani do eksperymentowania, a nawet personalizacji. Proces zaczyna się od nowa, gdy ich znajomi zobaczą to, zareagują i sami wypróbują markowe doświadczenie AR.

Doskonały przykład pochodzi z General Mills . Marka chciała ogłosić swoje nowe płatki za pomocą AR, więc znalazła sposób na wyróżnienie się w już zatłoczonej przestrzeni, tworząc Mini-grę Fillows , która przekształciła ich opakowanie w interaktywne, grywalizujące doświadczenie, które można było zagrać w sklepie lub przy stole śniadaniowym.